Hmm….

Czy minęło dużo czasu? Od ostatnich przekazanych wieści? Jak zwykle czas jest względny :). Nastąpiła zmiana zapowiadanych zmian :). Nie będę przebudowywać bloga, blog zostanie blogiem, zostanie moim osobistym bagiennym pamiętnikiem. Natomiast sprawy poszły tak daleko, że wyszła konieczność założenia oddzielnej niezależnej strony. Strony, gdzie wpisów jeszcze nie ma, a być powinny. Strony, która czeka, aż jej właściciel zostanie zatwierdzony przez sąd. Wówczas po otrzymaniu decyzji będziemy legalnym stowarzyszeniem. Może dlatego czekamy? Sama nie wiem, a może mimo, że to wszystko nakręciłam mam obawy? Obawy czy podołam? Obawy czy się uda? Pięknie się to zaczęło. Prosto, łatwo, zbyt łatwo. Moje idealistyczne wizje nabierały rumieńców. Nic co prawda szczególnego się nie wydarzyło, co by mogło je zepsuć, tylko jakoś tak dowiaduję się zbyt wielu rzeczy. Widzę coraz większe przeszkody. Niektóre są tak duże, że jeszcze mimo, że mam do nich daleko, to zaczynam mieć obawy. Obawy czy podołam.

Póki co czas wskazać to co mnie w czerwcu na bagna ciągnęło. Niemal dosłownie. Jakaż to jest siła, że mnie pochłania bez reszty! Obserwacja przelewającej się wody między kaloszami. Kojący chlupot wody rozdzierającej ciszę, hałasujące w tym dźwiękowym zestawie ptaki, zapach mokrego torfu i zbutwiałych drzew, zieleń, zieleń, zieleń traw i brąz wody. Jej toń, ukryta toń. A cywilizacja na wyciągnięcie ręki. Jakaż to magia, że mnie tak czaruje? Czy ktoś to jeszcze czuje?

Czuję jak oddalam się od rzeczywistości. Czuję, jak zmieniają się moje pragnienia. Czuję, jak gwałtownie odradza się moja dusza. Gdzież mi do ludzi, tak słaba jestem. Gdzież mi mierzyć się z człowiekiem, gdy swych zmysłów torfem zmamionych okiełznać nie mogę? Gdzież mi ludzkie sprawy ogarniać, jak swego czucia nie rozumiem? Gdzież ma pustelnia?! Odległa jeszcze!

Skomentuj

